Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2017 08:29 - Силата на любовта
Автор: marioyordanov Категория: Тя и той   
Прочетен: 640 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.07.2017 08:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тази история е съвсем реална. Винаги съм вярвал, че не съм като другите. Твърде емоционален съм, вярвам в чудеса, но съм и лесно раним. Обичам хората до себе си. Не се задържам лесно на едно място. Обичам новите неща, да пътувам и да изживявам нови емоции. Преди около половин година срещнах момиче, точно като мен. Веднага щом я зърнах, разбрах че и тя е уникална, различна. Така се влюбих в нея, борих се и я спечелих. Казват че истинската любов е бурна. Дааа, определено и нашата беше такава. Карахме се, спорихме, но щом се зърнехме виждахме това което повечето двойки не виждат. Силна любов, сродни души които чувстваха едно и също нещо. Беше прекрасно. Въпроса е че във всеки един от нас се крие демон с лошо минало или тайни, които го измъчват. Това ми пречеше да покажа цялата си любов към това момиче. Беше ме страх да не я загубя. Но ето че в страха си точно това стана. Тя е толкова мила, външно и душевно кеасива. Изключително емоционална и с голямо и добро момче. Първата ни целувка беше....не знам кал да я опиша. В българската литература оше не е измислена така дума. Бях влюбен, все оше съм! Въпреки, че реши да не бъде с мен, аз всеки ден заспивам и се будя с мисълта за нежното и лице. Живота не са купони, дискотеки и смяна на много половинко. Точно това научих от нея. Тя ме промени. Върна момчето в мен, което беше изгубено. Отказах се да се боря, защото я разбирам. Истинската любов винаги сама намира пътя пбратно. Тя сега е с приятели в един от най-хубавите български градове, излиза забавлява се, но някъде там вътре в нея вярвам, че усеща липса и че се усмихва щом се сети за мен. Аз ще я чакам дори да бъда на хиляди километри, трябват ми само думите - Върни се! За себе си открих моята любов. Иска ми се и аз да съм нейната! Страстна  бурна любов, вълшебно начало, но за мен без край! 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marioyordanov
Категория: Тя и той
Прочетен: 26772
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930